הצעות עבודה

מנהל/ת פיתוח וגיוס משאבים

למכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה דרוש/ה מנהל/ת פיתוח וגיוס משאבים 

דרישות התפקיד:

  • בנייה ויישום תכנית עבודה שנתית לפתוח וגיוס משאבים.
  • בניית תשתית ארגונית וטכנולוגית לגיוס משאבים.
  • גיוס תרומות, ירושות ועיזבונות עבור המכללה.
  • איתור בעלי הון פוטנציאליים וקרנות בארץ ומחוצה לה, יצירה וטיפוח קשרים לצורך גיוס כספים עבור המכללה.
  • כתיבת בקשות לתורמים ולקרנות בשפה העברית ובשפה האנגלית, מעקב וטיפול ביצירת הקשרים המתאימים לקבלת התרומות.
  • מיפוי פרויקטים היכולים לעניין תורמים והכנת תכניות עבודה מתאימות.
  • טיפוח קשרים עם אגודת הידידים והבוגרים וחבר הנאמנים של המכללה.

כישורים נדרשים:

  • ניסיון של 3 שנים לפחות בגיוס משאבים.
  • היכרות וקשרים קודמים עם קהילות בארץ ובחו"ל.
  • יכולת יצירת קשרים עם גופים שונים בארץ ובחו"ל.
  • כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ, בעברית ובאנגלית.
  • נכונות לנסיעות תכופות לחוץ לארץ.
  • השכלה אקדמית ממוסד מוכר, תואר שני יתרון.
  • ידיעת אנגלית ברמת שפת אם. שפות נוספות – יתרון.
  • יכולת גבוהה בעבודה בתוכנות  Office 2010ובתוכנה ייעודית לגיוס משאבים.

כפיפות: לנשיא המכללה.

היקף המשרה – מלאה.

קורות חיים יש לשלוח בדוא"ל ל-  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  לא יאוחר מיום 22 באפריל 2016.

 רק פניות מתאימות תיענינה. המודעה מכוונת לגברים ולנשים כאחד.

לויצו עולמית דרוש מנהל אגף לגיוס כספים בתפוצות

14/2/2016

לויצו העולמית  -  האגף לגיוס כספים בתפוצות

דרוש/ה מנהל/ת אגף

משרה מלאה, מיידית

התפקיד כולל:

• תחזוקת ופיתוח מערך מקצועי לגיוס כספים בחו"ל
• אחריות מלאה על קשרי העבודה מול פדרציות הארגון בכל רחבי העולם
• פיתוח ערוצים חדשים לגיוס כספים בחו"ל
• הגדלת מאגר תורמים עולמי
• הגדלת ערוצים אינטרנטיים לגיוס כספים
• כינון קשרי עבודה עם המגזר העסקי בישראל
• ייזום והפקת קמפיין גיוס כספים שנתי בחו"ל
• הנחיית סדנאות לגיוס כספים בארץ ובעולם

נדרש:

• תואר ראשון רלוונטי, תואר שני - יתרון
• נסיון בניהול והנחיית צוות עובדים
• ניסיון בעבודה מול מנהיגות מתנדבת
• יצוגיות
• ניסיון בעבודה מול ארגונים יהודיים בחו"ל, ניסיון במגוון רב של שיטות גיוס משאבים (תורמים פרטיים, קרנות, מנגנונים, מוסדיים)
• יתרון לניסיון בתכנון פעילויות שיווק לרבות ניהול קמפיין.
• אנגלית ועברית ברמת שפת אם. שפת העבודה העיקרית בדיבור ובכתיבה – אנגלית. שפות נוספות - יתרון (צרפתית, גרמנית, ספרדית, פורטוגזית)
• יכולות התנסחות וכתיבה מעולות.

העבודה בתל-אביב. רק פניות מתאימות תענינה.


קורות חיים ניתן לשלוח למייל This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. בציון קוד המשרה 1355

Experienced Grants Writer - Yemin Orde Youth Village

Experienced Grants Writer - Yemin Orde Youth Village

Flexible hours

Conducting the full range of activities required to prepare, submit, and manage grant proposals and reports to foundations and corporate sources.

Minimum Job Qualifications

  • 3 years successful grant-writing experience
  • Excellent writing, editing
  • B.A preferably in English or Communications
  • English mother-tongue; very good Hebrew
  • Organizational skills and ability to meet deadlines

Applications to be forwarded to This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Only suitable candidates will be contacted 

הקרן הישראלית למען UNICEF מחפשת רכז/ת פיתוח/גיוס משאבים

הקרן הישראלית למען UNICEF מחפשת רכז/ת פיתוח/גיוס משאבים (English description follow by the hebrew)

בשנת 2016, ארגון יוניסף העולמי יחד עם הקרן הישראלית למען יוניסף מציינים 70 שנה להיווסדו של הארגון באמצעות קמפיינים, אירועים שונים ופרויקטים מיוחדים בנושא זה.

צוות פיתוח המשאבים וגיוס הכספים ביוניסף ישראל מגייס חבר צוות נוסף.

הגדרת תפקיד רכז/ת פיתוח/גיוס משאבים:
תחומי האחריות:
• הפקת אירועים מיוחדים לגיוס כספים
• ניהול קמפיינים ופרויקטים מיוחדים
• שיווק ופרסום באינטרנט
• ניהול קמפיינים למצבי חירום
• ניהול קמפיינים לגיוס הוראות קבע ותרומות מחזוריות
• אחראיות על בסיס הנתונים ומערכת CRM
• אחראיות על חומרים ומסמכים לגיוס כספים

יוניסף ישראל מחפשת חבר צוות לשיווק, פיתוח עסקי וגיוס כספים בעל ניסיון מוכח ויכולת השגת תוצאות, בעל מוטיבציה, חתירה לחדשנות וכישורים ארגוניים הנדרשים מחבר צוות יעיל.

למועמד/ת המתאים/ה יש שילוב אופטימלי של הכישורים הטכניים והמקצועיים הבאים:
• חיוני ובראש סדר עדיפויות – ניסיון בהפקת אירועי התרמה ופרויקטים לגיוס כספים
• חיוני – שיווק ו/או מכירות ופיתוח עסקי
• חיוני – הכרת המדיה הדיגיטלית/החדשה
• מיומנויות תקשורת חזקות
• יכולת ליזום ולנהל מערכות יחסים מוצלחות וארוכות טווח
• יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש טובים
• מוכוונ/ת תוצאות
• מולטי-טסקינג
• יכולת עבודה תחת לחץ, ניהול זמן וסדר עדיפויות יעיל
• יכולת פתרון בעיות ויכולות אנליטיות במגוון רחב של תחומים עסקיים

השכלה:
• אנגלית ועברית ברמת שפת אם.

ניסיון תעסוקתי:
• ניסיון בעבודה בתחום הפקת אירועי התרמה ופרויקטים מיוחדים לגיוס כספים / שיווק / פיתוח עסקי.
• עדיפות לבעלי ניסיון קודם בעמותות / מגזר חברתי / ארגונים שאינם למטרות רווח.

קורות חיים יש לשלוח למאיה ב This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .i

 

The Israeli Fund for UNICEF is looking for a Resource Development Coordinator

Resource Development Coordinator Job Description

Specific Responsibilities

Working with the Executive Director and Director of Corporate and Private Partnerships, s/he will have specific responsibility for:

• Fundraising Special Events 
• Campaigns and Special Projects
• Online Marketing and Giving
• Emergency Campaign Management
• Pledge Giving
• CRM and the Donor Management Database
• Fundraising Support and Materials

Competencies

UNICEF Israel seeks a special events/projects, marketing, business development orientated fundraising team member with demonstrated capacity and proven track record of delivering results. S/he will be able to offer the tenacity, motivation, innovation and organizational skills required of an effective team member. Combined with creativity, and excellent communication skills, s/he will drive fundraising results by facilitating maximum reach into new and existing markets with the UNICEF message.

The successful candidate will possess an optimal combination of the following technical and professional skills:

• Experience in fundraising special events and projects – a priority & essential
• Marketing/sales, business development - essential
• Understanding of digital/new media - essential
• Strong communication skills
• Ability to initiate and maintain successful relationships
• A natural team-player with strong people skills
• Results-oriented
• Multi-tasking
• Ability to work under pressure and manage effectively multiple priorities and time
• Strong numerical, analytical and problem solving capabilities across a diverse range of business areas with ability to interpret and present financial data and results

Education

Relevant academic qualifications are required.
Full command of Hebrew and English language.

Work experience

Professional work experience in Fundraising/Special Events and Projects/Marketing/Business Development. Previous experience of Amutot/social sector/nonprofit organisations preferable.

In order to apply for this position, please forward your resume to Maya at This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Seeking a Resource Development

The EDEN Association was established in 1997 by educators and community leaders in the Negev region. The Eden Association is a non-profit, feminist organization that supports and rehabilitates women, girls and children at risk in the Negev. Eden established a network of external frameworks for girls at risk, as well as a new treatment model to deal with social issues, and the development of a guidance center. Eden runs two boarding schools: 1) the Eden Boarding School is situated at Kibbutz Carmia for girls in distress; and the Eden Eshkol Boarding School on Moshav Yesha for children at risk. In each of these boarding schools, Eden has implemented a unique educational and treatment model.  In addition, Eden runs a learning center and two social business initiatives.

 Job Description

 1)      Identifying, applying, and managing correspondence with foundations and donors (letters of inquiry, grants and activity reports, managing donor visits, etc).

2)      Writing proposals in English and Hebrew.

3)      Resource development through social media.

4)      Expanding connections with donors and foundations.

5)      Work with customers, donors, foundations and governmental institutions.

6)      Manage ongoing process with foundations from the initial grant, subsequent reporting and yearly renewal grants.

7)      Development and creation of additional channels for resource development.

8)      Answers to the Vice President, in coordination with the CEO of the organization.

 Job Requirements

 1)      English and Hebrew mother tongue level.

2)      Identification with the vision and goals of the organization.

3)      Experience in resource development, including work with foundations, and writing grants and budgets.

4)      Shows initiative and creativity.

5)      Proven experience with writing in Hebrew and English at a high level.

6)      Excellent people skills.

7)      Motivated and born leader.

8)      Familiar with the public sector and the third sector.

9)      Excellent command of Office and the Internet.

This is a 100% position in our offices at Moshav Sadeh Tzvi.

To apply for this position, please send C.V. to: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. . Please write in the subject: Resource Development Coordinator.

Only appropriate applications will be answered.

 

תפריט

EFA

הרשמה לניוזלטר

הרשם כדי להיות בקשר איתנו